fredag i Linköping.

En fredag med högtflygande planer, som också blev otroligt härlig men inte alls som jag tänkt mig i förväg.



Jag startade dagen med lite party i min egen soffa, innan jag gick in till mina grannar (aka Lukas och Sanna) och åt en finfin pannkaksfrukost. Det är lite så jag definierar världens bästa grannar!



Hos dem fanns det en vit katt i en låda.



Efter en runda på stan med lite viktiga inköp intog jag, Sofie och Pernilla glass i gräset utanför domkyrkan. Där blev det även lite frisbee, för att inviga den nya, rosa tingesten. Ungefär här någonstans upptäcker jag också att jag glömt mitt bankkort och mitt körkort (= min legitimation) hemma i Alvesta. Smart tjej.

Spenderade eftermiddagen på Lambohov, ivrigt kastandes frisbee i solen och både Sofie och Pernilla brände sig ordentligt. Tur då att jag redan har grundat! (Kommentar när jag kom fram och de träffade mig: "Ja, här ser vi vem som inte suttit inne och tentapluggat!")



Förfesten var öl-frisbee. Mycket frisbee här. På bilden syns Sinbad Sjöfararen, en förträfflig sådan. Dock ser man inte så mycket av outfiten utan mer av Alexander.




Vi hängde en hel del vid TBI-statyn, eller vad man kan kalla den. Barfota, som synes.



En sista bild innan vi drog till Sommar-X och festen, på Pernilla på mig i våra utstyrslar. Märk väl Pernillas plastsvärd! Och förresten, jag klarade mig alldeles utmärkt utan både körkort och bankkort. Det gäller bara att ha världens grymmaste kompisar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Typ världens grymmaste dag?!

Inte utan mitt plastsvärd bara ;)

2011-06-08 @ 22:05:15
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fin blogg!:D



Allt bra??

KRAM

2011-06-09 @ 07:02:12
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0