en kväll i juni.

När jag gick till sängs igårkväll med öppet fönster doftade alla brisar som kom in blommande rosenbuske och hägg. Så borde det vara jämt! Dock vet jag inte riktigt om den där åskan som väcker folk på nätterna borde vara här jämt. Jag röstar nej.

I eftermiddag är det dags för Katedralskolan i Växjö att ta studenten och jag kommer fara in för att uppvakta Simon och Olof. Båda dessa killar har jag känt sen den tiden då man inte har några minnen. Simon och jag brukade (citat mamma) "sitta och kasta muminkex" på varandra när vi var ett år ungefär. För trots att han tar studenten ett år efter jag gjorde det, så är han bara 4 månader yngre.



Jag och Simon på min student för snart ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0