boys boys boys boys men

Jag tänkte ge er äran att få se alla mina kändis-crushes i ett och samma inlägg. Kanske att jag glömmer någon, men det gör väl inte så mycket egentligen. Det blir nog så att det räcker och blir över. Alla fina pojkar har sin egen lilla förklaring, men de tänker jag inte skriva ut. Är det någon speciell ni verkligen funderar över så säg bara till, självklart gör jag då ett undantag! Vad vore tysk grammatik utan undantag?

(Klicka på bilden för källa.)



Måns Zelmerlöw.



Brolle Jr.



Drake Bell.



Jonas Karlsson.



Jake Gyllenhaal.



James Marsden.



Frank Lampard. (Måste ju ha med nån halvnaken grabb.)

Kommentarer
Postat av: karla

jag scrollade ner och tänkte "Kommer inte James Marsden snart?" Och det gjorde han GRRR <3

2011-06-15 @ 15:21:08
URL: http://hushprettybabe.blogspot.com/
Postat av: Anonym

MEN...men.....



Du har ju glömt en massa viktiga! :O Här kommer några exempel:



Läkar-Lukas

Rutskjortan

Arn

Dalschland

LG



... det är bara att slänga upp bilderna :D

2011-06-15 @ 22:16:43
Postat av: Anonym

... still waiting ;)

2011-06-17 @ 12:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0