when you smile at me I know exactly what to do.

(Förlåt om ni är trötta på mina små textrader som rubrik. Men det är inte jag.)

Den här dagen kommer inte gå till historien som den bästa i mitt liv. Har varit less på att vara ensam, saknar ma och pa i det här huset. Det känns inte likadant utan dem. Men i morgon träffar jag dem, då ska vi på shoppingdate i Hässleholm! Det tar inte alls lång tid dit med tåg, dryga halvtimmen, och det är ju som att åka in till Växjö med buss. Det kommer bli fint.

En sak som piggade upp mig var när jag såg att jag fått ett mail från en kompis som jag inte hört av på ett tag med ett litet hej och vad händer nu för tiden, varför hörs vi inte oftare? Sånt tycker jag om. Tack!

Nu ska jag spendera kvällen i soffan med öl, chips (testosteronet sprutar), One Tree Hill och Lotta på Liseberg tror jag. Kan nog bli en bra avslutning.



Så typiskt mig. När jag har en lite sämre dag börjar jag saknar saker jag haft, bara för att göra mig själv ännu mer nere. Typ mitt långa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0