utflykt, torsdag.

Det här inlägget skulle egentligen dykt upp igårkväll efter jobbet men så blev det inte, av olika anledningar som stavas lathet, öl och trötthet. Hur som helst skulle jag berätta om den mysiga dagen mamma och jag hade igår när vi åkte till Öhrs lantcafé, ett av de finaste ställena man kan tillbringa en eftermiddag på.



Mamma åt räksallad, som hade mycket finare färger att ta kort på än min cesarsallad. Dock var min supergod.

De har ett rum inne på cafét som luktar precis som det gjorde hos farmor och farfar. Det gör mig både glad och lite sorgsen på samma gång.



Efter några varv i trädgårdsbutiken med inredningsbutik kunde vi dra oss hemåt igen, helnöjda!

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

shit vad den där räksalladen såg god ut :D :D

2011-07-04 @ 10:48:01
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0