take my word.

En dag i februari 2006 kunde jag inte hitta min Siemens-mobiltelefon. Tillslut kom jag på att den låg i innerfickan på jackan. Bra. Fast ajdå, jag kunde inte hitta jackan heller. För den var i tvättmaskinen. Så där och då blev det hejdå till den mobiltelefonen, men dess efterträdare blev mycket omtyckt. Det var första telefonen jag kunde importera min egen musik på, och det var då jag för första gången valde en egen låt som ringsignal. Sedan dess har jag inte bytt. Så i 5,5 år har nu den här låten spelats upp när min telefon ringer.

Det värsta är att jag blir så extremt hispig om jag hör den låten på film eller radio. Kan inte ha kvar den på mina egna spellistor på Spotify heller. Det finns inget som får mig att bli så stressad som det här introt.



ZZ Top - Tush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0