take it easy and let it pass.

Ett litet hej från skogen!

Vår uppkoppling här är inte att rekommendera för större projekt, dock. Så någon bild kommer jag inte bjuda på. Det har tagits några fina både igår och idag, men de sparar jag till senare tillfälle.

Vad händer just nu? Förutom utflykterna och stunderna ute i naturen här så har jag börjat fundera på när antagningsbeskeden till hösten kommer. Förra året kom det den 12 juli och det kan väl vara något liknande i år då. Egentligen är jag inte så orolig, jag är ganska säker på att jag kommer in. För er som inte vet kan jag berätta att jag har sökt miljövetarprogrammet i Norrköping, och med mina 19.1 i betyg (exklusive meritpoäng) borde det inte vara några problem. Men lite nyfiken är man allt!

Det har regnat nästan hela dagen, så nu sitter jag här med en brasa bredvid som Pappa precis tände. Så ska det vara i ett nära på 150 år gammalt torp.

Vi hörs mer när jag kommer hem på måndag-tisdag.

Kommentarer
Postat av: karla

14-15 juli ska de komma :)

2011-07-09 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0