let's go, leave it all behind

Jahapp. Då var det Skruv som gällde idag. Skruvat. Hehehe. Nä, men allvarligt talat. Vilka skor ska jag ha med? Utöver orienteringsskorna? Sandaler och gympaskor eller kanske gummistövlar om vi hamnar ute på en åker med långt blött gräs? Orkar inte gå runt och vara blöt om fötterna i ett dygn heller.

Det löser sig. Tror jag allt. Ska hur som helst få träffa Pernilla och brorsorna och StinaSimonJens lite annat fint folk jag gillar. Det är ju värt alla dessa skoproblem. Sen på söndag eftermiddag, när jag kommer hem helt utpumpad och trött så ska jag försöka sova några timmar för sen ska jag jobba natt söndag - måndag. Måste älska livet!



Ett par av alla trasiga orienteringsskor genom åren.

Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha tack! printscreena och skriv ut hahah!

2011-07-02 @ 13:56:45
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nämen va roligt :D

Ja, jag fick mycket beröm för lille john. Ska komma ihåg detta ;) Tack så mycket!! ^^

2011-07-04 @ 10:33:17
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0