I thought that I heard you laughing.



En väldigt söt födelsedagstjej i fredags, då jag hade en otroligt mysig kväll i Rävlanda och Göteborg med omgivning. Vi fick god middag, tårta, nya bekantskaper och så testade vi på utelivet i Göteborg med. Annorlunda mot de andra städer och ställen jag testat, men väl värt! Dock var jag himla trött på bussen hem i fredags natt, jag slockande många många gånger innan jag somnade på rätt ställe - i husvagn på Linneas tomt med Sofie och Pernilla.

På lördagseftermiddagen åkte jag hem till min kusin Moa och bodde ett dygn i hennes nya lägenhet i Smålandsstenar. Ett dygn fyllt med mys, mat, hundpromenad och film. På tisdag drar hon till JEM, heja!

Nu är jag trött, och ska snart sova. Tidigt jobb imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0