gorgonzola, flakmoppeflak och minigolf.

Det var fint igår, med mamma och pappa. Vi åt fläskfilé med gorgonzolasås på vår favoritrestaurang i Hässleholm, Casablanca. Sen vinkade de av mig vid tåget för jag skulle hem och jobba lite. Avrundade kvällen med Matchpoint, en halvbra film som jag såg med Sanna.

Nu har jag precis varit ute en runda, hittade Philip vid församlingshemmet och åkte på hans flakmoppeflak ner till parken framför kyrkan. Det var det mest festliga som hänt idag. Och innan jag jobbar 19-22 och 01-05 ikväll och inatt så ska jag och Sanna spela minigolf här i Alvesta. Det var minsann inte igår! Man får göra vad man kan av det lilla som finns här.



Jag igår.




Jag idag. Samma brud.

Kommentarer
Postat av: Sofia

MAN KAN INTE TITTA PÅ MATCHPOINT!! det är nog den sämsta film jag sett... Men sånt är livet ;)

2011-07-06 @ 15:07:23
Postat av: v

Åh både du och sanna inatt, fantastiskt! vi ses!

2011-07-06 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0