det är fest! (schizofren)

Jag har varit på många häftiga konserter. De två konserterna med The Mersey Beatles som jag besökt de två senaste vårarna har varit helt otroliga (blir en tredje gång i höst) och The Ark på Karl-Oskardagarna förra året var magiskt. Men de, och de andra konserterna jag varit på, slår fortfarande inte min allra första konsert. Jag var 12 år, åkte till Halmstad med mina bröder för att i deras hemstad se Gyllene Tider. Vi stod nästan längst fram, och det var något extra för en tolvåring med stora fötter, ful frisyr och rangliga ben. Vi kunde alla låttexter utantill, och jag var hes i flera dagar efterår. Jakob var 20 år, och vi fick lova att vara stökiga i bilen hem för att han skulle hålla sig vaken.

Det här är de få mobilbilderna som finns från den kvällen (när mobilkameran var typ, värdelös).

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0