5 om mig.

1. Jag är ganska ordentligt höjdrädd. Framförallt har jag jättelätt att få svindel när jag lutar mig ut från ett balkongräcke eller tvingas klättra på stege. Flygplan går däremot utmärkt.

2. I framförallt lågstadiet var jag ett litet energiknippe, min fröken sa alltid på utvecklingssamtalet till mamma "är Sofia inte glad så är Sofia sjuk".

3. Min Pappa och min kompis Olof är de enda två som kallar mig (och får kalla mig) Fia.

4. Jag har brutit lilltån, flisat av en benbit i armbågen och fått en spricka i bäckenbenet, men aldrig varit hos en läkare för att jag varit sjuk.

5. Jag gillar all mat och gärna i stora mängder men om jag får slipper jag helst att äta skaldjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0