people shouted let everyone know.

Dan före dan före dan före dopparedan. Redan! Vart tog december vägen? Jag och Pernilla pratade om det här i helgen, och vi kom fram till att den här hösten måste ha saknat en månad, ungefär så fort har det gått.
.
Igår var jag i skolan för sista gången i år, jag och Hanna satt nästan ensamma i hela C-huset och skrev och pratade och fnissade lite, sådär som det blir när man egentligen bara vill gå hem och ha jullov. På kvällen fikade jag hemma hos Lukas och Sanna, som nu precis börjat flyga från Amsterdam till andra sidan Atlanten. De firar jul på Bahamas i år, dessa lyckostar. Men, Alvesta är inte så dumt heller. Såklart.
.
Nu väntar några dagar av städ, stök, julmys och kära återseenden.

Julbord i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0