kring jordens slätter vandra.

Det är en dryg decimeter snö i södra Småland. När jag åkte från Linköping igår åkte jag söderut från barmarken och det blev bara mer och mer snö. Uppe i Hanaslöv igårkväll var det minst tre tappra entusiaster som åkte skidor. Så kom vintern i år igen.
.
Nu sitter jag och har fikapaus. Jag pausar från arbete med hemtentan som den här veckan ägnas åt. Den är inom mitt nya favoritämne vetenskapsteori (ja, jag gillar det till skillnad från många av mina klasskompisar) och just nu är det korrekturläsning av allt jag skrivit som gäller. En helt okej förmiddag, med Lunds Studentsångare som skrålar julsånger i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Och VAD föreställer bilden? Chokladsmet? Något annat brunt? Vill jag egentligen veta? Så många frågor, bara en som vet svaret.

2011-12-07 @ 12:40:03
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Lise

åå vad avundsjuk jag blir! snön var på g i nässjö, sen blev det regnigt och blaskigt :( vill liksom hinna med och skida lite :):)

kramar till dig!

2011-12-12 @ 15:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0