där vintergatan slår sin bro.

På min vägg i mitt flickrum (låter väldigt märkligt att säga så men det är ju så det är) har jag två uppsatta diplom som jag är extra stolt över. Vid det ena hänger det dessutom en liten lapp som jag fick av en av våra lärare när jag slutade nian.
.
Såhär står det på den: Sofia: Du är kanonduktig - på allt... det är nog ingen överdrift! Det ska bli så spännande att se vad du kommer att sluta som. Vilket jobb skulle inte passa dig? Du är inte bara duktig, du är väldigt rolig och kvick också! Det har varit jättekul att lära känna dig och få en inblick i hur du tänker och vad du tycker. Du är mycket, mycket klok!
.
Vem blir inte peppad av att läsa det där? Min pepp-lapp.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Passar perfekt! Du är bäst! God Jul!

2011-12-23 @ 16:39:10
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0