you had me at 'hello'.

Shame on me. Jag har inte bloggat sen i lördags, vilket är (räknar) fem dagar sen. Anledning? Jag glömde datorn i Skåne. Bradär. Visserligen har det funnits två datorer till hands här i Alvesta, men den ena är mammas jobbdator så den ska man inte röra i onödan och det andra monstret (aka vår gamla dator) startar man inte frivilligt. Då har man att göra resten av den dagen.

Så sammanfattningsvis har jag tagit semester från bloggen, om än lite ofrivilligt. Men nu är jag jättesugen på att blogga så det är kanske värt!

Först måste jag bara kommentera att Måns och Marie gjort slut. Ja, det är sant. Jag blev lite euforisk när jag såg löpsedeln igår, vilket visserligen är ganska oshyst av mig. Precis som jag har nån chans (äh, det är bara för att han inte träffat mig än!) och jag gillar faktiskt Marie så jag önskar inte henne något ont. Fin tjej! Hur som helst, tack världens bästa Emelie och Victoria för att ni vet hur viktigt det här är för mig och smsar mig så fort ni såg nyheten! Haha, riktiga vänner!

Med detta avslutar jag min bloggcomeback. Vi hörs, snart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag tänkte också smsa dig och fråga om vi nu ska slåss om honom ;)

2011-08-04 @ 10:34:59
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: emmaa

Haha jag kom in på ICA, såg löpsedeln och typ skrek högt till mamma "Måns och Marie har gjort slut!!!" :D :D

2011-08-04 @ 15:57:26
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Fiiiie

Äsch, du är inte den enda med höga drömmar. Jag pratade med en elvaåring idag som bestämt skulle flytta utomlands vid 20 års ålder och gifta sig med Torres :D

2011-08-04 @ 16:39:47
Postat av: Jakob

Jag tänkte också på dig när jag såg det! =D

2011-08-05 @ 07:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0