wouldn't it be nice?

Såhär ligger det till. Min vänsterärm på overallen är numera turkos. Lund-turkos. Tack för bytet, Josse!

Är smått utpumpad efter dagens så kallade löpträning. Sprang dryga 2 kilometer i spåret nere vid stugan, och det måste jag säga att jag är nöjd med då det är första gången jag tränar löpning sen jag och Pernilla sprang 8 km till och från Malmslätt en kall novemberkväll. Funderar på att eventuellt komma i form igen. För någon sådan finns inte längre. Form, alltså. Nu vankas mat!

.

Rykten går om att även den högra ärmen kommer skifta i färg. Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet någon som kommer bli het på kravallgolvet i år! Snyggt!

2011-08-07 @ 21:39:30
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0