they don't look back, cause what's the point of that?

Hittade det jag skrev igår som försvann. Det låg i ett utkast. Såhär var det:

"Intar lunch i sällskap av Oprah. Snart ska jag och Sanna baka kladdkaka, titta på Crossroads (ja, den måste man se då och då, i ren nostalgi) och sen ikväll ska vi på Harry P med Sofia. Har även pratat telefon med Emelie. Så mysigt! Vi planerar Norrköping. Skulle man kunna säga.

Min klassiska kycklingröra jag gjorde blev inte lika lyckad idag. Varför blev den inte det? Stora frågor såhär i lunchtid."

Idag har jag varit ganska effektiv. Packat, lagat mat, sprungit, handlat. Inte så illa faktiskt, och dagen är långt ifrån slut! Ska hinna jobba sex timmar också.



Har ett blåmärke under hälen. Ibland går det vilt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0