the end of an era.

Innan jag börjar dagens projekt att packa en massa tänker jag berätta vad jag gjorde igårkväll. Jag, Sanna och Sofia körde in till Växjö och sprang från parkeringen till bion i ösregn. Jag hade solhatt. Vältajmat.

Vi såg Harry Potter. Äntligen, skulle man kunna säga. Det har liksom inte riktigt blivit av, jag har jobbat en massa och så är det ju det där med att ta sig in till Växjö och hitta något sällskap och så vidare.

Filmen då? Magnifik. Mästerverk. Slående. Den hade allt. Världens bästa äventyr har nu tagit slut, vilket följt mig i nästan 10 år. Det är lite vemodigt. Men snart kommer väl en samlingbox ut?



Bästa outfiten. Synd på det där håret dock.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÄLSKAR FILMEN! Bäst helt enkelt!

2011-08-09 @ 11:08:28
URL: http://alright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0