tänk om...

Den här till synes ordinära torsdagen har jag fyndat ett par byxor. Helt vanliga, svarta stuprör i stretch för 200 spänn. Kap! Fick även syn på en strålande fin skinnjacka från Jofama by Kenza. Men ack, då måste man verkligen vilja ha den för att punga ut de där 1000 riksdalerna. (Och ja, det var reapriset som var 1000. Gaah.) Ska tillbaka dit (Butik M här i Alvesta) om en stund med mamma så vi får se om den är kvar. Och om jag orkar prova. Om den sedan passar... jag vill inte ens tänka på vad som kan hända. Stackars min plånbok.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh den är så fin! har provat den så många gånger och verkligen varit villig att punga ut mer än 2000 spänn men (som tur är eller dessvärre) passar den verkligen inte mig. hoppas den passar dig bättre!

2011-08-13 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0