no man no madness.

Fiskar i havet vad jag är trött! Som vanligt nu för tiden kanske, blev nämligen sjuk i fredags/lördags och visserligen är det ingen feber längre som det var i söndags men å andra sida är jag väldigt trött. Fick sova hela natten utan att vakna och hosta i natt, så det var ju positivt.

Annars idag? Pluggade lite på förmiddagen och sen var jag i skolan 13-15. Både när jag åkte bussen till skolan och på bussen hem så såg jag Jonny Depp. Lovar att det var han! Okej, kanske inte, men det är en student som verkligen går in för att se ut som herr Depp. Ganska mystiskt skulle jag vilja säga.

Åt pizza till middag, och när jag skulle gå ut i köket för att sätta in det som blev över i kylskåpet märkte jag att jag ätit upp allt. Hatar när det händer.

Nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan. Antagligen kommer jag somna där också.



I lördags var jag piggare trots gryende sjukdom! Tummen upp till mina sällskapspojkar på väggen.

Kommentarer
Postat av: victoria

på just det övergångsstället gick jag i fredags ^^ de du!

2011-08-30 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0