mot honom hade hon inget försvar.

Oj, jag tänkte ju göra ett litet inlägg om vad som är nytt i min lägenhet. Jag har fixat lite nya grejer, men just nu hinner jag inte riktigt fotografera dem och sådär. Menmen, den som väntar på nåt gott... Nu håller jag på att fixa mitt hår så det är mer frisyr, mindre råttbo, och så försöker jag fundera ut vad jag ska ha med mig till Emelie i Norrköping i helgen. Tänker nämligen inte åka hem mellan dagarna nu på ett tag för det kommer vara så intensivt!

Var uppe på campus Valla här i Linköping innan och tittade på Packling, den där tävlingen som gick ut på att trycka in Nollan i den lilla bilen, ni vet? Den som jag visade er film från. Jättekul att se det igen! Många fina minnen. Såg dessutom en massa orienterare stryka runt där, så det kommer nytt tillskott till Linköping på den fronten med tydligen. Också kul!

Nu ska jag fixa ett tidsinställt inlägg så ni har något att läsa i helgen när jag inte är hemma!

Kommentarer
Postat av: karla

ville också kolla på packling /: är dock i småland fortfarande.

2011-08-18 @ 22:56:46
URL: http://hushprettybabe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0