harry, humsam och glitter-förberedelser.

Nu har jag kommit hem från stan och hoppat i min gröna fina onepiece. Var på bio med Lukas, och såg Harry Potter. Igen. Bättre sent än aldrig sa jag när jag sett den förra gången, och nu är jag verkligen på gång här! Vet dock inte om det blir fler gånger på bio nu, fastän den är så fenomenal.



Titta, vilken mysig bild jag hittade. Har i rätt många år blivit jämförd med Hermione, särskilt med min förra frisyr. Har inget emot det, särskilt inte nu när hon blivit så extremt snygg-förklarad... Haha. För källa tryck på bilden.


Tidigare idag var jag och min klasskompis Julia uppe på campus Valla här i Linköping. Jag visade henne runt lite, för hon är ny i stan medan jag har lite mer koll, nåt har jag minsann lärt mig! Vi var och hängde lite på biblioteken, både TekNat-biblan och HumSam där jag lånade en bok till pluggeriet. Gillar den redan mycket. Så ska kurslitteratur vara, något man dras till direkt! Då har man hittat rätt bok.

Till sist så har jag börjat prova lite kläder till på fredag, då är det fulsittning och eftersläpp med 80tals-tema, så det blir glitter, tuperat hår och turkost. Ungefär så mycket jag kan säga än så länge.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, du är ju lite av en expert på att tupera hår!

2011-08-24 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0