frihet, flytt och ananas.

Nu är jag fri! I alla fall för tre dagar. Slutjobbat på Posten! I tre och en halv månad har jag haft postterminalen i Alvesta som arbetsplats men det är det slut med nu. Härligt!

Idag har jag packat, ikväll är det min sista kväll i Alvesta på några veckor och imorgon flyttar jag! Men misströsta inte, jag kommer resa fram och tillbaka mellan Linköping, Småland och Skåne så mycket det bara går.

Just nu avnjuter jag varma mackor, bland annat har jag slängt på way to much ananas och det är så grymt gott! Många utropstecken i det här inlägget känner jag!

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Fin blogg (:

2011-08-16 @ 15:08:52
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0