ett par dagar i Peking.

Hej vänner!

Nu är jag hemma i Linköping igen efter fyra dagar i Norrköping. Först måste jag tacka Emelie och Erik, som varit min extramamma och extrapappa i helgen. Vi har varit världens bästa lilla familj! Och ni får komma hit och snylta frukost när ni vill. Lovar!

I helgen har vi lekt lekar, grillat en massa korv - bland annat på taket på ett vattentorn, och så har vi haft myshäng och allt såntdär.  Här kommer lite bilder som jag snott på bloggen hos vårt fina festeri, MAX phesteri.



Lek! Ni ser våra fina nolleband och även straffskylten om man inte har nolleband. Straffskylten är inte särskilt smidig.




Vårt fadderi MiPh0 gycklade lite. Jag märkte att jag var den enda Nollan som kunde tacksången. Fint!




På vattentornstaket!

Kommentarer
Postat av: Extramamma och extrapappa

Vi kommer gärna på frukost! :) Och vi har haft en toppenhelg med dig.

2011-08-22 @ 17:49:52
Postat av: karla

ska du bo i linköping fast du pluggar i norr? hope so, så kan vi ses smidigt och bra (:

2011-08-22 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0